Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

fredag 16 maj 2014

HELG

Natten som var gick rätt så bra. Zion hostar en del, men ingen krupphosta i alla fall och han sov hela natten utan att vakna av sin egna hosta. Det är väl bara vi andra som får ligga och lyssna på han :).
 
Idag har han varit feberfri och pigg dessutom. Känns som att det vänder nu....så skönt!!!
 
Jag åkte in till jobbet på morgonen för att ta ett utvecklingssamtal sen kom Henrik och Zion till mitt jobb för att jag skulle ta över Zion så Henrik kunde åka till jobbet.
 
Jag och Zion åkte hem och tog det lugnt. Vi har varit ute mycket för att han ska få frisk luft med hostan. Tog en tur till lekparken, lekt i lekstugan (bilder kommer på den :). Sen sov han och jag i 3 timmar. Riktigt nice!!!
 
Nu är det i alla fall helg. Hoppas på att vi håller oss friska .
Imorgon ska vi åka och leka med Anna, Felizia och Jazmine :).

Inga kommentarer: