Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

måndag 2 juni 2014

Ledigt

Då inleder vi min ledighet.....Känns lite konstigt att inte åka till jobbet som vanligt....Skönt att bara vara och ta dagen som den kommer. Men som vanligt är det lite inplanerade saker som händer i veckan :).
 
Måndag:
Det är studiedag på barnens förskola, så idag är dom hemma med mig. Får se vad vi hittar på för något. Blir nog en tur till lekparken och lek i trädgården :).
Tisdag:
Då ska jag bli bortskämd av Angelica som ska fixa frilla på mig. *Längtar*
Sen på eftermiddagen är det sommarfest på Ilonas avdelning.
Onsdag:
Fotbollsmatch för Ilona
Torsdag:
Jag ska till barnmorskan
Sen på eftermiddagen åker Ilona till mormor och morfar i Västerås och ska sova över ett par nätter.
 Söndag:
Sista fotbollsträningen för Ilona för denna termin. Sen är det några gånger till i höst. Får se om hon vill gå. Fotboll var väl inte hennes grej och hon tycker att det inte var så jätte roligt.

Inga kommentarer: