Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

fredag 13 juni 2014

SOMMARLOV!!!

Då så var det äntligen SOMMARLOV för barnen och semester för Henrik :).
 
Hela familjen hemma hela långa sommaren :). Härligt!!!
Henrik börjar inte jobba förens den 1 sep och Ilona börjar skolan den 18 augusti. Zion vet jag inte hur länge jag ska ha han hemma. Beror lite på när lillasyster tänker komma, men det blir nog i samma stund som Henrik går tillbaka till jobbet :).
Det är underbart att tänka att vi sommaren framför oss.
Lite planer har vi. Annars blir det en lugn sommar, kommer inte orka göra någonting annat som höggravid och värmen. Min plats kommer att vara mest i solstolen :).
 
Men den 25 juni åker vi till kolmården och sover på campingen där.
Sen den 26 juni drar vi vidare mot ULLARED!!!! Där kommer vi att möta upp mamma och pappa. Vi har hyrt ett hus där i tre nätter. Jag och mamma ska shoppa. Pappa och Henrik ska fiska :).
Och därefter den 29 juni åker vi vidare på Vimmerbyn i två nätter för att gå på Astrid Lindgrens värld. Sen åker vi hem mot Uppsala igen den 1 juli. En liten bilsemester med massa skoj. Vi längtar massor!!!
 
Ja, och sen blir det lugnt hela juli och augusti. Blir att åka mellan huset och stugan :).

3 kommentarer:

Mormor sa...

Underbart en liten ny familjemedlem att lära känna. <3<3<3

Mormor sa...

Underbart en liten ny familjemedlem att lära känna. <3<3<3

Mormor sa...

Hahaha, längtar så att jag måste skriva det två gånger hihi