Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

torsdag 5 juni 2014

Vecka 30

Då är vi inne i vecka 30 :).
 
Har varit till barnmorska idag. Allt såg så bra ut :). Bra värden och bebisens hjärtljud pendlade mellan 137-142. Varje gång jag pratade så steg hjärtljudet. Barnmorskan sa att hon känner igen min röst. För vi testade. När jag var tyst så var hon lugn och varje gång jag pratade så rusade hjärtat iväg och hon rörde sig massor :). Så gulligt!!! Mammas lilla tjej :).
 
Annars följer jag magkurvan. Tydligen har magen växt mer på bredden :).
Fick även en läkartid den 16 juni. Ska få träffa en läkare som jobbar mycket med onda fogar och ryggar och har det som expertområde. Han ville titta på min rygg och skolios. Så en sjukskrivning kommer det nog att bli fram till bebis kommer.

Inga kommentarer: