Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

lördag 26 juli 2014

Shopping

Har ju som sagt egentid här hemma :). Riktigt nice, fast jag saknar mina små pluttar :). Så tyst här hemma :). Men dom har det bra i stugan. Henrik skickar bilder hela tiden, så jag får se vad dom gör :).
 
Mycket badbilder och sen hade dom tagit båten till en annan strand för att grilla korv och bada :).
Jag själv har varit på shoppingtur.
Nu börjar augusti närma sig och vår lilla prinsessa är snart hos oss. Kände att det är nog dags att börja inhandla lite praktiska saker och fixa lite tills hon kommer.
Så det vart en tur till IKEA för att köpa upp massa småhanddukar, perfekt när man ska amma. Sen blev det annat smått och gott oxå ;).
 
Hittade även denna söta lilla mobil som jag ska ha ovanför skötbordet.
Blev även en tur till gränby för att handla amningslinnen.
Och lite saker som ska med till förlossningen och även ha här hemma. Så nu kan jag börja packa bebis och förlossningsväskan :).
 
Första blöjorna köpta :).
Nu blir det soffan och TV :).

Inga kommentarer: