Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

tisdag 15 juli 2014

Vecka 36

Då så går vi in i vecka 36 :).
Börjar att närma sig och det känns vill jag lova. Känner mig tung, osmidig, svettig och varje gång jag böjer mig ner så känns det som alla organ trycks ihop och att jag ska kräkas.
Lilltjejen får gärna komma snart....Längtar massor tills jag får träffa henne och Ilona börjar att tjata varje dag nu på att hon får komma ut....HÅLLER MED!!!
 
Tycker att magen börjar att sjunka nu.
Igår var jag till läkaren för uppföljning av min sjukskrivning. Och kolla av fogarna och ryggen. Blev fortsatt sjukskriven till förlossningsdatum.
 
Har shoppat det första bebiskläderna oxå. Alla blir förvånad att jag inte har gjort det tidigare :). Men jag har två stora kartonger + en påse bebiskläder från Ilona och Zion som jag ska gå igenom. Så jag har hur mycket som helst. Vi har bara köpt en syskonvagn och en vagga än så länge. Men nu känner jag väl att det är dags att köpa lite bebiskläder i alla fall. Lite nytt ska tjejen få inte bara ärva :).
 
Och självklart blev det mycket rosa ;).
 Henrik önskade sig omlottbody. Han tycker det är så jobbigt att dra över huvudet när dom är så små.
 På fredag är det barnmorskan då ska jag skriva ihop mitt förlossningsbrev och hur vi vill ha det med bedövningar m.m.

1 kommentar:

Mormor sa...

<3<3<3<3<3