Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

fredag 11 juli 2014

Ullared

Tänkte visa er lite bilder från Ullared och shoppingen som blev på Gekås :).
 
Huset som vi hyrde tillsammans med mamma och pappa
 Saknar redan Gekås.
 Vart kan Ilona vara? Hon ligger och sover i vagnen :).
Börjar bli trött efter alla shopping
 Ilona fyllde även år när vi var där. Så frukost och finsång blev det på morgonen..
Vi hade tagit med några present som hon skulle få öppna.
Hon fick ett frisörbälte med tillbehör.
Frostväska med hårsnoddar, armband, ringar m.m.
Frostpärm och pennfodral
 Lite av det vi handlade då. Sen är det massa småsaker som jag inte har tagit bild på. Henrik handlade fiskegrejer och verktyg m.m. Inte lika roligt att visa ;).
 
Kaffemaskin från Tassimo + massa kaffekapslar.
 Ridbyxor och ridstrumpor till Ilona
 Ilona shoppade för egna pengar en Frostbok och Tingeling - piratfen på DVD
 För bakning till mig
 Underkläder till barnen
 Zion hittade en vattenspruta
 Keps och galonvantar till Zion. Rånarluva till Ilona som hon kan ha under ridhjälmen i vinter.
 Blev inte så mycket kläder till mig. Tycker det är svårt att köpa kläder när man är tjock och inte vet sin storlek förens efter förlossning. Men det vart två ammningströjor i alla fall :).
 Ilona fick även en födelsedagspresent. Hon har länge gått suktat efter Apple white docka från Ever After High. Äntligen vart det hennes :).
 Vi har köpt en vagga till bebis (Ska visa den sen). Så jag hittade täcke, kuddar och lakan till den.
 Småleksaker till barnen
 Zion fick en traktor av mormor och morfar
 Mina fina muggar
 Säkerhetsväst till Ilona. Bra nu när hon börjar rida mer själv.
 Foppatofflor till barnen
 Ridstövlar till Ilona
 Zion fick även en gräsklippare som är mycket populär. Går efter Henrik när han klipper gräset. Så söt :).
 Ilona fick även välja en present från mormor och morfar och valde en storgunga som nu sitter i stugan.
 Kläder till Zion
Ja, detta var en del av det som vi köpte. Fyllde takboxen bra och jag är glad att vi höll vår budget som vi hade satt upp annars kan jag väl shoppa ihjäl mig där inne :).

Inga kommentarer: