Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

fredag 1 augusti 2014

AUGUSTI

Då är vi äntligen inne i augustimånad.
Månaden som vår lillprinsessa kommer att komma till oss :).
 
Var till barnmorskan igår och förhoppningsvis så var det sista besöket innan förlossning. Jag har ett datum den 15 augusti oxå. Men jag hoppas att jag slipper gå på det :).
Allt såg i alla fall bra ut. Hon ligger tydligen väldigt fixerad och lååångt ner så då tycker jag att det är dags att komma nu :).
 
Idag har jag roat mig med att packa BB-väskan till bebis, min och Henriks väska och även Ilona och Zions väska måste ju packas :).
Bilstolen har jag gjort klart oxå. Så då är det bara den där eviga väntan kvar....
Det känns verkligen som min kropp förbereder sig. Har sammandragningar varje dag, ont som bara den i ryggen och sen den där känslan i kroppen som är svår att beskriva. Bara att man känner att kroppen jobbar på att samla energi och man är sååå trött, spelar ingen roll hur mycket man sover.
 

Inga kommentarer: