Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

onsdag 6 augusti 2014

Klippning, Pelle Svanslös och ankor

Ja, så har vår förmiddag och lunch sett ut :).
 
På morgonen åkte vi in till stan tillsammans med Angelica för klippning på Ilona och Zion.
Skönt att bli av med lite hår och sen nyklippta innan skola och förskola startar :).
Dessutom vill jag ha det gjort innan bebis kommer.
 
Lite svårt att ta en bild på Zion när han inte står stilla. Men så här snygg blev han :).
 Efter Zion var det Ilonas tur
 Och hon vart oxå såååå fin i håret :).
Jag själv behöver oxå klippa mig, men jag orkar inte sitta i frisörstolen så jag tar det sen när bebis har kommit ut.
TACK snälla Angelica för mina barns snygga frillor :).
 
Eftersom vi var på stan så tänkte vi gå upp till Engelska parken och titta på den nya Pelle Svanslöslekparken som har byggts där.
 
Riktigt fint och roligt dom har byggt upp med småhus, domkyrka, vattenlek m.m. Blir nog att åka dit med barnen sen när vi har ledigdag från förskola och skola :).
 Domkyrkan
 Efter lekparken så gick vi förbi svandammen för att titta på ankorna.
Igår efter stallet åkte vi till Elgiganten för att köpa en TV till Ilonas rum. Den ska nu få monteras upp på väggen. Sen har jag lovat film/godismyskväll framför nya TV i hennes rum :).
 
Imorgon är det inskolningssamtal för Ilona på skolan.....SPÄNNANDE!!!

Inga kommentarer: