Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

torsdag 11 september 2014

Läget

Ilona är på skolan, Zion på förskolan och jag och Wilda är hemma och slappar.
Hon sover och jag bloggar :).
Händer inte så jätte mycket idag. Rätt så skönt att bara vara :).
Kommer att hämta Ilona 16.30 på torsdagar framöver då jag har anmält henne till Gott & Blandat på fritids. Varje torsdag mellan kl.14.30-16.30 så får man pyssla och skapa massa. Tror det passar Ilona perfekt då hon älskar att pyssla. Första gången idag så hoppas hon tycker det kommer att bli roligt :).
 
En till sak som Ilona läääängtar massor till just nu är att hennes fritids ska åka till Örebro den 29sept för att leka på bus och leklandet. Europas största lekland inomhus. Kan säga att hon har nedräkning :).
Hela dagen ska hon vara borta. Bussen går kl.7.30 och dom kommer tillbaka till Uppsala kl.18. Riktigt spännande för henne :).
 
Nä, jag tror jag ska baka lite. Vad det blir får ni snart se på insta och fejjan :).

1 kommentar:

Mormor sa...

Va roligt för Ilona med gott o blandat på torsdagar. <3