Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

tisdag 2 september 2014

Nya vardagen

Då så är vi inne i vår nya vardag :).
Henrik jobbade sin första dag igår efter en lång ledig sommar. Det hade gått bra, men han hade tydligen ca 350 mail att gå igenom :). Jag klarade vår första dag själv hemma. Fick iväg barn till skola och förskola och även lyckades hämta hem dom + laga middag :). När Henrik kom hem så gick han på föräldramöte på Zions förskola så jag fixade även kvällsduschen på alla barn :). Livet som 3-barnsmorsa :).
 
Ilona sticker iväg tidigt till skolbussen på morgonen. Jag, Zion och Wilda kan ta det lugnt på morgonen. Så det blir mycket mys i sängen :).
I eftermiddag blir det stallet för Ilona. Hon har inte ridit på ett par veckor sen Wilda kom. Men nu så ville hon åka ut till stallet :).
 
Nu ska jag faktiskt slänga mig i soffan och fortsätta titta på ryttar-VM. Sverige leder hoppningen just nu. Grymt spännande!!!

Inga kommentarer: