Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 13 mars 2016

Vårskor

Då så var snart denna helg slut. Det går alldeles för fort detta. Men snart är det helg igen :).
Tyvärr så har det inte blivit någon ridning för mig på flera veckor. Dels har jag varit sjuk och med den fruktansvärda envisa hostan som jag har dragit med sedan i julas. Så har jag superont under revbenen på höger sida. Kollade upp det och man tror att lungsäcken har blivit inflammerad. Så nu smörjer jag mig med den starkaste voltarenen och det börjar kännas lite bättre. Men har ont så fort man ska nysa eller skratta. Jobbig smärta. Kunde tydligen ta 2-3 veckor att läka ut. Bara att vänta och hoppas.
 
Igår åkte jag och Zion in för lite shopping. Mysig med bara ensamtid med honom. Han brukar aldrig vilja följa med ut och gå i affärer. Men nu så hade vi en härlig förmiddag bara han och jag. Han valde ut två par vårskor till sig :).
 Köpte även med mig vårskor till Wilda. Hon har gått med dessa skor på sig hela helgen här hemma :).
Ilona ska oxå få nya skor. Men hon får följa med nästa gång och välja och prova ut.
 
Idag har mamma och pappa varit här.
Wilda och mormor :).
Nu blir det att glo lite på TV innan man ska sussa kudde och göra sig redo för en ny arbetsvecka.

Inga kommentarer: