Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

måndag 29 december 2008

Ett beslut!

Idag har jag och Henrik fattat ett beslut. Efter mycket funderande och en pling till försäkringskassan, så är det nu klart att jag ska gå in och jobba under januari. Fick en fråga innan jul, om jag ville gå in och jobba 50%. Så nästa vecka går Henrik på pappaledighet. Det handlar bara om några veckor och inte så många timmar. Känns lite konstigt bara, har inte jobbat sen sista maj. Men det ska bli skoj att träffa alla kollegor och barnen.

Idag har jag varit nere på stan för att kolla in mellandagsrean. Är lite besviken, det är så lite rea. Bara ett litet bord eller en klädställning nuförtiden. Förr fanns det massor med kläder att välja på, och hittar man något så fanns det inte i min storlek. Men lite kom jag över och jag köpte bara grejer till mig :o).
Ett par jeans på Gina tricot för 199kr (Halva priset). Vinterstövlar för 99kr på Din sko. (De har kostat 500kr!!) Sen ett par vantar för 70kr. NÖJD!
Sen när jag kom hem så låg en julklapp i brevlådan till Ilona från släkten i Norge. Ett par stickade raggsockor och vantar. Tack snälla!! Super fina!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jaaa! Vad skoj. Välkommen! Gott nytt år. Nu åker vi upp till Jämtland.

Anonym sa...

aigiz

Anonym sa...

Konstiga komentarer det blev, det är jag båda gångerna.

Anonym sa...

Jag ser fram emot att få arbeta med dig i januari. Det var ett bra beslut av dig tycker jag.
Gott Nytt År
Kram Heléne K