Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

tisdag 16 december 2008

Shopping & julgodis!

Idag har jag och Ilona varit på Gränby och shoppat. Blev lite mer julklappar och så köpte jag en klänning som jag ska ha på mig fredag när det är julfest på jobbet.

Sen åkte vi hem och började göra lite julgodis-Rocky road. Men jag får gömma undan dom, annars äter Henrik upp dom. Då kommer det inte finnas några kvar på julafton. Har oxå börjat göra lyxiga lussebullar med mandelmassa och vitchoklad. Degen ligger på jäsning nu. Undra hur de kommer att smaka. Låter så gott :o).

Lägger ut en film på lillpluttan när hon pratar/sjunger. Detta hör vi HELA dagarna. Lite trött i öronen men gulligt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Om du tröttnar på att lyssna på den söthögen så har jag två öron över. ALLTID!!!! *L*

Kram då.