Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

tisdag 2 december 2008

Fika, gåstol & kakel!

Det har varit fullt upp hela dagen men skojig. Först var jag och Ilona på gränby och fikade med Ann, super mysigt och trevligt. Köpte oxå en julklapp till Ilona, men hon fick blunda så hon inte såg :o). Därefter åkte vi hem för att titta på hur långt pappa hade kommit i kaklandet i badrummet.
Här i hörnet ska duschen stå

När vi kom hem så kollade jag mailen, och hade då fått ett svar på en gåstol som jag hittade på blocket i morse, som jag dessutom prutade på och att jag i så fall skulle komma och hämta den på en gång. Han gick med på detta, så det var bara att slänga sig i bilen och åka in till stan igen för att hämta. Vi vart super nöjda, den är så fin. Men Ilona når bara ner med tårna. Så hon får växa lite till på längden. Men just nu hoppar hon bara i den, får se när hon förstår att man kan gå med den :o)


1 kommentar:

Anonym sa...

Ja men hon är ju van att studsa! det blir nog bra det där haha.