Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

lördag 13 juni 2009

Fest och ridning!

Det var en super rolig sommarfest igår. Som vanligt var det massa lekar och uppträdande. Ofta när vi får ett litet uppdrag på en fest, så tar vi detta på blodigt allvar. Alla springer runt och planerar som tokar. Det blir så lyckat och man håller på att garvar ihjäl sig.
Lite bilder blev det från kvällen. Men jag kan inte lägga upp alla då inte några vill komma ut på nätet. Men några ska jag bjuda på :o)

Mitt lag var team Joe Labero och vi skulle trolla. Vi var 4 "ungdomar" som hade en längtan i våra liv. Vi ville bli dansbandskung, hårdrockare, popstjärna och sjunga reggae. Så vi vart förvandlade till dessa sånggrupper.

Uttråkade ungdomar

.
Karin blev dansbandskung och raggade på Sofia

Helen blev popstjärna och sjöng fångad av en stormvind. (Jag och Ulrika står för vinden)


Jag blev förtrollad till hårdrockare

Vi avslutade showen med lite dansmoves av Michael Jackson - Bad
Söta Sofia och deras framträdande hade Let´s dance



Mer bilder än så här kan jag inte bjuda på. Det som mer hände på festen får stanna på festen :o).
Men vi saknade dig Maggan!!

Idag har jag varit i stallet och fick rida en ponny - Felix :o). Var riktigt skojigt. Han påminde lite på Pimpim, pigg och glad. Vi red mycket självständigt och på volterna.
Eftersom det var sista ridningen för terminen så hade Lars-Gustav med sig laxsnittar och cider. Rena lyxen och det var riktigt mumsigt :o).

Nä, nu blir det lugnt resten av dagen. Är så trött, somnade inte förens kl.3. i natt.

Trevlig lördag!

2 kommentarer:

Maigiz sa...

Tack Linda! Jag saknade er med. Satt här i min ensamhet och mådde relativt bra, typiskt!! Nästa fest är jag på G igen. Kram!

Emma sa...

Hahaha, vad kul ni verkar ha haft. Sköna moves med "guran".