Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

måndag 1 juni 2009

Ny vecka!

Då så var vi inne i sommarmånaden juni och Ilonas födelsemånad. Tänk att hon blir 1 år denna månad.....ojoj..... :o).

* Imorgon ska jag till jobbet och gå på personalmöte, känns lite konstigt.....men det ska pratas hösten och så ska vi tacka av en kollega som går i pension.

* På torsdag ska jag och Ilona åka till jobbet igen och gå på teater. Varje år så brukar min avdelning ordna teater/musikföreställning för övriga i huset och för föräldrar. Detta är första året som jag inte är med, så självklart måsta jag åka in och titta på alla goa barn och deras framträdande :o).

* På fredag ska Henrik ha sommarfest på sitt jobb.

*På lördag är det stallet och terminens sista hoppning.
Sen kommer mamma och pappa hit. Henrik och pappa ska ut och fiska. Då åker jag, Ilona och mamma till gränby för att shoppa.

Sen får vi se om vi hittar på nå mera skojigt i veckan.

1 kommentar:

Maigiz sa...

Jaha!! Då ses vi i morgon då.