Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

måndag 8 juni 2009

Ny vecka!

Då har vi en ny vecka.

* Idag ska Henrik till ögonläkaren. Han skulle ha gått för några veckor sedan, men då blev det inställt för att läkaren var tvungen att gå på en akutoperation. Vi får hoppas att det blir av denna gång.
Sen ikväll ska jag och Henrik gå på informationsträff på Ilonas förskola. Då kommer farmor hit och leker lite med Ilona. Ska bli spännande.

* Imorgon åker jag och Ilona till mitt jobb som ska ha sommarfest. Vi ska tacka av det barn som ska vidare till skolan. De barn som slutar har jag skolat in, så jag måste åka dit och säga hej då. Känner mig jätte gammal :o).

* Sen på fredag är det personalens tur att ha sommarfest. Ska bli jätte kul. Älskar våra fester :o).

* På lördag är det sista ridningen för terminen. Sen blir det semester för hästarna.

Sen får vi se om vi hittar på nå mera under veckan.

Inga kommentarer: