Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 7 juni 2009

Lördagen!

Ojoj....vart inge bloggande igår. Var full fart från morgon till kväll. Satt knappt vid datorn.

På förmiddagen var jag i stallet och hoppade Pimpim. Vi tränade på att byta galopp över hindret. Gick riktigt bra. Pimpim byter ju så lätt galopp. Älskar ju den hästen, så jag fick fina kommentarer att det märks att vi trivs ihop och att vi passar tillsammans. Vart så glad. Jag loovvvar...blir han till salu måste jag köpa han *Haha*. (Anna du hjälper väl mig då ;o)
Sen bar det iväg hemåt, för mamma och pappa skulle komma. Henrik och pappa gick ut och fiskade, medans jag, Ilona och mamma åkte till Gränby för lite shopping. Sen på kvällen grillade vi, gott och mysigt. Blev lite fotbolls TV oxå innan sängen väntade.

Ilonas mormor och morfar

Ilona och morfar

Shopping:
T-shirt + shorts från Name it


Regnset från name it

Inga kommentarer: