Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

onsdag 3 juni 2009

Inköp!

Igår var jag på personalmöte på jobbet. Det var lite konstigt att sitta där igen, men skojigt att träffa alla kollegor :o). Vart en del prat om hösten. Jag får komma tillbaka till min avdelning igen. Så skönt, man känner ju redan alla barn och föräldrar. Och att jag får tillbaka mitt arbetslag :o). Dessutom kommer vi inte ha några inskolningar, så det blir en skön start på höstterminen. Detta gör det lättare att komma tillbaka till jobbet i höst.
Men först ska vi njuta av en skön och varm sommar innan allvaret börjar med Ilonas inskolning och vardagen sätter in.
_________________________________________________________

För er som undrar var jag har köpt baktillbehören:

* Silikonkaveln är köpt på Bagaren och Kocken
* Hjärtmått är köpt på Elsas hem
* Den rosa bunken/hjärtbunken är köpt på Syster lycklig


Inga kommentarer: