Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

måndag 24 maj 2010

Lång dag!

Har varit en lång dag på jobbet. Har haft mitt sista kvällsmöte för denna termin. Nu är det bara nedräkning till semester :o).
Annars har det varit en bra dag. Ilona har blivit lite snorig igen, men är pigg i övrigt. Blir bara så nervös på att hon inte får bli sjuk nu när resan närmar sig. Håll tummarna.

Men en ny vecka framför oss.
* Imorgon är det stallet. Och faster Maria fyller år :o).
* På torsdag blir Ilona 23 månader....Ojoj...Snart två år!
* På fredag är det hoppträning.
* På lördag stallet. Och sen ska jag på schlagerfest hos Maggan. En fin liten tradition som vi har gjort nu några år. Vi tittar på Eurovision satsar lite pengar på att man ska pricka in 1,2 och 3. Ett år har jag vunnit :o). Men det ska bli så kuligt.
* På söndag är det hoppträning igen.

Nu ska jag slänga mig soffan.
Höres imorgon.

Inga kommentarer: