Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

tisdag 11 maj 2010

Sjukling!

Jag är hemma idag med Ilona. Hon har sovit hela natten, så det var skönt. Men snoret rinner, har feber och hostar. Stackars liten. Men just nu är hon rätt så pigg. Hon var super hungrig när hon vaknade, slukade en hel flaska välling och åt från min fil. Sen vart hon full med energi. Positivt så länge hon har matlust.

Imorgon får Henrik vara hemma med henne. Har två utvecklingssamtal och ett introduktionssamtal inför inskolning i höst inbokad imorgon. Känner att jag vill ha klart det. Sen har jag gjort alla mina samtal för denna termin.

Vi ska nog ge oss ut på en promenad nu på förmiddagen, solen skiner här idag. Härligt! Måste ta mig förbi Ilonas förskola och hämta hennes överdragsbrallor och stövlar. Man vet aldrig vad det blir för väder till helgen.

Höres senare!

Inga kommentarer: