Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 9 maj 2010

Premiär!

Vi hade premiärhoppning ute på stora hoppbanan idag. Solen sken och det var så härligt. Det är skönt att hoppa ute, stora galoppytor och stor plats för hopping. Jag red på Pimpim. Vi värmde upp på galoppbommar. Och sen byggde vi på en studs. Det slutade med att vi hoppade en 4 studs. Pimpim skötte sig perfekt. Han blir alltid så laddad, och jag trodde han skulle bli super pigg nu när vi var ute. Men han var lugn och fin med bra energi. Det vara bara det sista galoppsprånget framför hindret som han drog på, så det gick lite fort inne i studsen :o). På lördag ska jag hoppa Pimpim igen. *Längtar*

Denna vecka blir en kort vecka. Härligt skönt.

* Imorgon är det kvällsmöte.
* På tisdag stallet.
* Ledig på torsdag. Då ska vi kanske hälsa på Mange och Anna som har flyttat. Men det beror på om deras bebis har tänkt att titta ut snart. (De har BF på lördag.)
* På fredag fyller pappa år. Och sen har jag önskat ledigt. Får se om det blir så.
* På lördag och söndag är det stallet.
Sen hoppas vi på fint väder i helgen, då kanske vi ger oss ut med båten.

Ilona har börjat hosta en del nu. Jag har hostat hela förra veckan så det är väl jag som har smittat henne. Hon fick dubbeldos pulmicort nu innan hon gick och la sig. Så vi får se hur natten blir och hur hon är imorgon.

Nu ska jag slänga mig i soffan.

Ha en skön söndagkväll!

Inga kommentarer: