Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

lördag 9 april 2011

Lördag!

Har varit i stallet och ridit på Uniek. Gick super bra. Uniek var så duktig i galopparbetet. Snygga galoppfattningar och han kunde samla sig bra för att orka hålla galoppen. Sen arbetade vi mycket med skänkelvikningar och öppna som vi varvade med rakställda hästar.


Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Ilona är super pigg, hon sov till kl.9.30 imorse. Skönt!! Henrik mår....hmmmm...inte så bra ;o). (After work igår på jobbet :o).

Jag är shoppingsugen men vet inte om jag orkar åka in till stan igen. Svåra beslut att ta :o). Ilona vill gå ut på promenad och grilla korv..... Fast det är jag inte så sugen på heller. Är så blåsit ute, man orkar ju inte ta ett steg framåt.


Jaja....det visar sig väl vad vi hittar på.


Höres senare!

Inga kommentarer: