Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

torsdag 21 april 2011

Snart påsklov!

Sitter här i min ensamhet och käkar frukost. Henrik och Ilona ligger och sover så gott och njuter av sin ledighet idag. Är lite avis på dom just nu. Själv ska jag snart åka in till jobbet, men jobbar inte så lång dag. Efter jobbet blir det gränby för att handla till påskafton. Måste ju fylla påskäggen och baka lite :o).


Nä, nu ska jag borsta tänderna och ge mig iväg. Vi kanske hinner höras en stund i kväll innan jag drar till Blåkulla.


1 kommentar:

Anna Wahlström sa...

Men nu kan h*n lika gärna vänta till efter påsk, iaf till på måndag. Då kan jag ju fira påsken(hur man nu gör det egentligen...) och äta en massa godis :-)
Men tänker på Susanne som ju då gick över en vecka med nr 2 och födde på bf med nr 1, måste vara mer frustrerande. Jag gick ju iaf över 5 dagar med Felizia.

Hoppas vi kan ses något sen!
Glad påsk på er!
Kram :-)