Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

onsdag 6 april 2011

Vår!

Idag har det verkligen varit vår. Soligt och varmt....UNDERBART!

Dessutom såg jag tussilago från bilen när jag åkte hem från jobbet. Det är vårtecken :o).


När jag kom hem från jobbet så tog vi fram Ilonas vårkläder. Sen tog vi en skön promenad efter middagen för att ha premiär på vårkläderna.

Gul POP-vindfleece och överdragsbyxor från FIX. (Har även en rosa FIX-jacka, men det var så varmt ute. Visar den en annan gång.)

Nu ska jag göra lite jobb. Ska iväg och föreläsa imorgon eftermiddag på en skola här i Uppsala. Så nu måste jag förbereda lite.

1 kommentar:

Anna Wahlström sa...

Varför har vi alltid en massa annat inbokat på helgerna?! På lördag är det kalasdags x2 och på söndag har Felizia gymnastikuppvisning på Fyrishov. Fullt upp mao. SÅ bebisen kan gärna få vänta till på måndag åtminstone, lättare när Robert är ledig :-) Men har en alltför stark känsla att jag kommer gå minst tiden ut, är iaf lika bra att försöka intala sig det.

Ja visst var det härligt vårväder idag! Robert och Felizia har fixat en del i trädgården och jag och F tog en promenad till lekparken när jag kom hem - härligt!

Kram!