Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

torsdag 7 april 2011

Storm!

Blir ett litet snabbinlägg nu. Det är storm här i Uppsala och pågrund av den så har vi ingen telefon, TV, internet eller vatten. Hur ska jag överleva!! Jag är ju internetberoende så Henrik har fixat nät åt mig genom hans telefon. Bara för att jag ska blogga :o).


Annars har dagen varit mycket bra. Var på en skola och föreläste på eftermiddagen. Gick super och det är så roligt :o). Sen trodde jag att jag aldrig skulle komma hem i stormen. Usch....vad det blåste med bilen. Var på väg ner i diket flera gånger. Lilla yarisen i blåst är inge kul att köra.


Ja....får se vad som ska hittas på nu då?? Gosa med Henrik kanske......

2 kommentarer:

Anna Wahlström sa...

Tur man inte bor i Lövstalöt då! Här i Storvreta har vi allt det ni saknar :-) Hoppas vattnet kommer tillbaka åtminstone. Ja och så internet för din skull då ;-)
Kul med föreläsning igen! Vilken skola?

Kram :-)

Maria sa...

Oj da, storm later spannande...Har i London ar det over 20 grader och stralande sooool!!!! Moahahahahaaaaa ;-D