Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

onsdag 24 augusti 2011

Fixat håret + kalasat!

Har varit en lång dag i dag......Har nyss kommit hem :o). Efter jobbet åkte jag och hämtade Ilona på förskolan och sen åkte vi hem till Lena för att fixa håret. Skulle göra klart mina slingor som vart SKITA SNYGGA!! (Men ni får bild på håret imorgon).
Därefter åkte vi in till stan för att möta upp Henrik och sen vidare hem till hans morfar som fyller 86 år idag. HIPP HIPP HURRA! Så nu har jag tryckt i mig ännu mera smörgåstårta och massa fika :o). Mycket gott men fy bubblan vad mätt jag är just nu :o).

Tog några bilder med kameramobilen.
Henriks morfar
Henriks kusin Anna och Ilona spelar spel på mobilen.
GofikaBustrollet
Nu är jag så trött så att ögonen går i kors. Ilona somnade typ halvvägs ner till kudden. Blev en sen kväll för henne. Men hon får lite sovmorgon imorgon med Henrik. Själv ska jag upp tidigt så nu måste jag hoppa i säng. Natti natti!

Inga kommentarer: