Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

lördag 20 augusti 2011

Första ridningen!

Då är jag hemma från stallet och det var sååå kul :o). Gick rätt så bra att rida med handen. Fick lite ont när jag använde min vänster hand som ytterhand. Men i övrigt gick det det super. Jag fick ju underbara, fina Lola. Vi red mycket på volterna där vi värmde upp i trav och galopp, därefter galoppfattningar med galopp på halva volten. Sen red vi på den öppna delen på volten med tagen bakdel. Gick jätte bra, men hon fick lite mjölksyra på slutet, sen när jag travade av henne så vart hon super fin i kroppen :o). Äntligen är man igång med ridningen igen :o). Känns underbart! Tog med kameran idag och det blev några kort på Lola :o)
Gott med morötter efter ridpasset :o). Mycket svettig häst.

Inga kommentarer: