Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

lördag 13 augusti 2011

Kalas i Västerås!

Har varit i Västerås idag för att fira min brors födelsedag. Vi fick ju ett underbart sommarväder, så det vart fika ute i gröngräset :o).

Micke och hans Emelie.
Henrik och pappa
Mamma, Ilona och jag
Presentöppning


Sen gick vi en promenad till Djäkneberget för att leka i den roliga lekparken som finns där. Jag har inte varit på Djäkneberget sen jag tog studenten, flyttade ju till Uppsala efter min student :o). Men man fick lite nostalgikänslor när man tänker tillbaka på sin tonårstid :o).
Lekparken


Ilona med sin mormor vid ankdammen.


Ilona med sin morfar


Efter Djäkneberget åkte vi ner till hamnen för att titta på båtar. Hamnen i Västerås är ju stor, så det vart en skön promenad i solen och till Ilonas glädje även glass.
Jag och Ilona åker rutschkana






PS: Om ni går in på Maigiz blogg så kan ni få se mer bilder från våra studiedagar i Gimo :o).

Inga kommentarer: