Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 14 augusti 2011

Kalas nr2!

HIPP HIPP HURRA för faster Hanna idag :o).

Har varit på kalas nr 2 idag hemma hos farfar, Kerstin och faster Hanna :o). Mycket trevligt.

Några bilder från vår dag:

God middag

Spelar piano tillsammans med faster Hanna.
Mumsig tårtaPå förmiddagen var jag iväg och klippte mig och färgade håret. Som vanligt super nöjd. Tog en bild på frillan, men ska ta en bättre imorgon då jag är mer stylad :o). Färgen är blå/svart med undercut lugg med blond/bruna slingor. Har även slingor längre ner i topparna. Men jag ska slinga om det om en vecka igen, så dom blir ännu tydligare. Just nu tar det svarta över för mycket.
Nu ska jag gosa ner mig i soffan med Henrik och titta på film. Trevlig söndagkväll!

1 kommentar:

Lotta sa...

Mycket snygg frilla :)