Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

onsdag 3 augusti 2011

Varm dag!

Vilken varm och härlig dag det har varit idag. Jag har jobbat hela dagen mellan kl.8-17. Så nu känner jag mig lite trött, är ju inte van än :o). Men det är skönt att kunna vara ute mycket på jobbet, så man har fått njuta av solen.

Det var Henriks tur att hämta Ilona idag på förskolan. Hon fick gå lite längre tid och det märktes när hon kom hem. Hon somnade så fort hon kom hem.....Tar på krafterna i solen och att vara på förskolan :o).

Men hon fick sova en liten stund. När jag kom hem smällde vi i oss blodpudding, (Orkar inte laga någon värsting middag i denna värme). Sen gav vi oss ut på en timmes promenad i skogen, där var det svalt och skönt :o)
Nu ska Ilona hoppa in i duschen, man blir så smutsig och klibbig i denna värme och sen ska hon hoppa i säng. Själv blir det nog slänga sig i soffan en stund innan sängen väntar.

Eller jag kanske ska spela Angry Birds på mobilen.....Fan....Ta dig Maggan!! Ditt fel att jag har blivit spelberoende ;o).

Inga kommentarer: