Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

fredag 23 september 2011

Höstkläder!

Nu så är det helg igen :o). Och fredagsmys här hemma. Ilona ville äta tacos idag till middag, så det kan jag ju inte säga nej till :o).

Nya höstkläderna fick invigas idag oxå. Överdragsbyxorna är det gamla. Hon kan fortfarande ha dom från i våras. Men vindfleecen och mössan från polarn och pyret är nya och skorna.
Jag misstänker att Ilona har fått ögoninflammation. När jag hämtade henne på förskolan var hon röd under ögonen och det kommer gul/grön gegga. Hon är oxå väldigt trött, i för sig vaknade hon kl.6.15 imorse av någon konstig anledning. Brukar alltid sova till minst halv åtta på morgonen. Det får nog bli en tidigt kväll för lillpluttan.
Själv ska jag titta på idol och käka godis och sen somna i soffan. Älskar att somna till soffan, så skönt :o).

Trevlig fredagkväll!

2 kommentarer:

Jessica sa...

Men det är inte lika roligt att vakna där när man inser att man måste gå upp och borsta tänderna för att sen kunna lägga sig i sängen. Men jag håller med...det är bra skönt att sova i soffan :)!
Ha en trevlig helg.

Linda sa...

Ja, det är det värsta. Ska försöka borsta tänderna innan jag planerar att somna på soffan, om det går :)