Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

måndag 9 januari 2012

Hej vardagen!

Ja, då har man jobbat den första dagen för detta år. Var jobbigt att gå upp i morse. Har ju sovit till typ 9.30-10 varje morgon. Men nu är det jobb och den "vanliga" vardagen igen. Men det var kul att träffa alla goa kollegor igen :o). Fast jag fick väl mest höra att jag var tjock nu ;o).

Ilona är oxå tillbaka till sin förskola. Hon har varit ledig sen den 22 december. Hon var så glad att få träffa alla kompisar igen :o).

Själv har vi haft planeringsdag i dag, så man har suttit stilla hela dagen och diskuterat massor. Men alltid skönt att få planera och diskutera sånt man inte hinner annars. Så jag tycker att det har varit en givande dag, fast man känner sig helslut i skallen.

* Imorgon har Ilonas förskola planeringsdag. Så Henrik och Ilona ska vara hemma och lata sig.
* På onsdag ska vi på ultraljud igen. Och sen kanske vi ska leka med Anna och Felizia :o).

Nu ska jag slänga mig i soffan en stund innan sängen väntar.
Ses imorgon!

Inga kommentarer: