Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

lördag 14 januari 2012

Nya möbler!

 Har inte haft tid att blogga förens nu :o). Vi har hämtat hem ny soffa till vardagsrummet :o). Och sen har vi fixat och donat här hemma hela dagen. Just nu är det stökigt i huset, så ni får bara några tjuvkik på hur det ser ut hemma hos oss nu. Imorgon måste jag till IKEA, för att köpa sladdar och lampor. Köpte fönsterlampor till vardagsrummet och köket, men det var ju en sådan liten kontakt. Så jag måste ha skarvsladdar. Sen har jag fått upp mina fina hissgardiner i TV-rummet :o).

Men jag bjuder på några bilder. Ni får se resten sen när vi har fått mer ordning :o).
Nya köksbordet med stolar står i alla fall klart :o).
Nu ska vi röja upp här och sen blir det att titta på gladiatorerna.

1 kommentar:

Mamma sa...

Snyggt då måste vi komma och provsitta nya möblerna snart