Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

måndag 10 juni 2013

Ny vecka

Ny vecka framför oss och det är massor som händer.
Bara massa roliga saker :).
 
Måndag:
Ilonas grupp på förskolan har arbetat med sagor hela terminen och i eftermiddag ska dom visa en teater för alla föräldrar. Kommer att bli så roligt och spännande :).
Tisdag:
Jag och Ilona ska gå på öppet hus på hennes nya avdelning Björnen som hon ska börja på i höst :).
Sen är det Ilonas sista ridning för terminen
Onsdag:
Jag och Zion ska på inskolningssamtal inför hans förskolestart i höst
Torsdag:
Fika och lekträff med grabbarna grus gänget :).
Sen på eftermiddagen ska vi åka till mitt jobb för att vara med på sommarfest
Fredag:
Vi ska hem till Lena, Rio och Zid för massa lek och bus :).
Mot kvällen är det personalfest på mitt jobb. Det är spanskt tema, jag har redan klart på hur jag ska se ut :).
Lördag:
Gå på Wilmers kalas :).
 

Inga kommentarer: