Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

onsdag 5 juni 2013

Onsdag

Nu så är det helg igen då :).

Har inte så mycket bilder att visa idag. Då jag har varit på språng under dagen. Har varit och lämnat cellprov idag...Lagom kul, men ett måste ;).

Sen åkte jag och Zion till mitt jobb och hälsade på. Blev mycket prat om höstterminen och mycket känslor. Men...jag ser framåt nu och kör igång höstterminen, som den positiva människan jag är :). Men först ska jag njuta av de sista månaderna som föräldraledig :).

Annars gör vi oss redo för helgen. Imorgon ska vi åka och storhandla. Sitter och planerar middagar. Men börjar tröttna på samma middagar hela tiden, så nu har jag beställt en matkasse från Linas matkasse. Behöver lite ny inspiration. Så Linas barnkasse kommer att komma till dörren den 17 juni :). Nästa som lilla julafton ju :).

På lördag åker vi till stugan igen. Hoppas på sommarvärme!

Zion har varit feberfri sen igår kväll. Fick mycket tips om att det kunde vara alla myggbett som han fick i helgen som gjorde att han fick feber. Hoppas att han inte får nå mer feber från myggen, för det det finns rätt så gott om myggor vid vår stuga.

Nä, nu ska jag slänga mig i soffan :).
Höres imorgon!

Inga kommentarer: