Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

torsdag 6 juni 2013

Sveriges nationaldag

Underbar dag har det varit idag. Vilken värme, hoppas att detta håller i sig länge :).
 
På förmiddagen åkte jag in till gränby och storhandlade. Hann med lite shopping oxå :). Egen lyxtid är inte illa det ;). Blev lite kläder till Zion denna gång och så inhandlades det presenter. Många som fyller år i juni :).
 
Hittade ett par skor till mig. Hur sköna som helst.
Linne till Zion
Och kortbyxor
 Blev även tur till Barnens hus för att köpa bilstol till Ilona som vi ska ha i lilla bilen. Även en pool och gunga köptes som ska till stugan.
När jag kom hem så var det full fart på Ilona och Olivia. Olivia åker till Spanien imorgon så det det var mycket lek som skulle hinnas med :).
 
Bad i poolen
 Zion tittade mest på, då det plaskades lite för mycket i poolen.
 Soltorkar
 Mot kvällen grillade vi :).
 Mums med glass till efterrätt
 Även efterrätt till oss andra. Kladdkaka, grädde och plopp :).
 Tjejerna myste till det med popcorn. Dom skulle tydligen sitta här och titta på utsikten ;).
 Massa lek i trädgården och lek i lekparken har vi hunnit med oxå :).
Nu är man trött och jag tror jag ska lägga mig i sängen och läsa min bok.
Natti natti och vi hoppas på en lika fin dag imorgon oxå :).

Inga kommentarer: