Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

fredag 14 februari 2014

Alla hjärtans dag

Nu äntligen har jag fått jobba en hel vecka detta år :).
Zion blir allt mer piggare och piggare. Är så skönt!!
 
Efter jobbet idag hade jag tid på MVC. Skulle lämna massa blod. Dom tömde mig på 5 rör blod. Mitt järnvärde var perfekt, skönt att slippa äta järntabletter. Övriga provsvar får jag vänta på att få svar.
Fick tid för stora rutin ultraljudet oxå. Den 28 mars är det dags. Kommer att vara så nervös, men jag längtar tills vi får se vår lilla buse i magen :).
 
Efter MVC åkte jag och hämtade Ilona och sen drog vi in till gränby för att handla massa gott inför helgen. Köpte med oss en alla hjärtans dag tårta och massa godis :). Ilona ville köpa present till pappa. Så hon valde hans favorit dricka och en snusdosa. Ilona fick en Hello Kittytidning och gelehjärtan :). Vi brukar inte fira alla hjärtans dag så hårt. Jag tycker mer om att uppmärksamma den 17 februari då det är min och Henriks årsdag. Nu på måndag har vi varit tillsammans i 13 år.
Nu blir det soffläge. Är så trött, har ju jobbat en hela vecka :).

Inga kommentarer: