Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 9 februari 2014

Kusinvitamin

Har inte varit så mycket bloggande de senaste dagarna. Har inte haft så jätte mycket att blogga om, då jag mest har legat i soffan och kurerat mig :). Har sovit mycket, vet inte om penicillinen gör mig så trött. När jag har lämnat barnen på förskolan så har jag bara sovit. Men nu börjar jag känna mig som människa igen :). Fortfarande snorigt, men inte alls lika täppt. Känns bara som en liten förkylning nu.
 
Igår skulle jag och Zion åka på grabbarna grusträff på förmiddagen. Men jag var så trött, så vi stannade hemma. Ilona var på kalas på eftermiddagen hemma hos en förskolekompis. Hon var mycket nöjd och hade haft det så roligt :).
 
Mot kvällen kom Maria och kusin Sanna hem till Sverige. ÄNTLIGEN!!
Farmor, Percy, farfar, Kerstin och Hanna var oxå här. Vi käkade tacos och sen vart det godis och mellotittande. Men jag såg inte hela melodifestivalen, får titta i kapp lite idag :).
 
Faster Hanna och Ilona
Kusinvitamin Sanna
Trötta barn nattade vi sent igår kväll. Men vid kl.3 vaknade Zion och var så ledsen....Hmmm.....Plockade upp han och han var varm som en liten kamin. FEBER!!!
Kommer vi någonsin få vara friska samtidigt!!!
Han fick ipren och somnade om fort igen. Han ligger fortfarande och sover så vi får se när han vaknar hur han mår.

Inga kommentarer: