Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

måndag 24 mars 2014

Ny vecka

Då så var det en ny vecka.
 
På onsdag ska jag klippa mig och på fredag är jag ledig för då ska vi på ultraljud. Såååå spännande och nervöst :). I övrigt är det en mycket lugn vecka. Tomt här hemma och det var konstigt att bra hämta ett barn på förskolan idag :).
 
Fick en bild skickad idag av mamma oxå.
Min fina prinsessa som har det jätte bra. Varit vid poolen och käkat glass. Man är bra avundsjuk på henne :).
Nu på kvällen skulle dom ner på show och titta på Lollo och Bernie.
 
Älskar och saknar dig mitt hjärta!

2 kommentarer:

Farmor Gunilla sa...

Många kramar till fina tjejen Ilona ha det så underbart roligt på din solsemester

Puss o Kram från Farmor Gunilla o Percy

Anonym sa...

Ahhh så fin hon är stora kusintjejen. Bamsekram från mig o Sannafisen