Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

fredag 28 mars 2014

VÅR BEBIS

Får jag presentera Ilona och Zions lillasyster :).
VI SKA FÅ EN DOTTER TILL :).
 
Är så lycklig just nu. Vår fina lilla bebis :). Älskar dig så mycket!!!
 Närbild på huvudet i profil. Man ser den lilla handen och 5 fingrar mot näsan :).
Det gick jätte bra på ultraljudet. Jag var som sagt sjukt nervös, mådde dåligt hela morgonen. Kunde inte äta frukost och mådde nästan lite illa. (Jag kommer att berätta mer på bloggen senare varför). Men just nu är det en sten som har fallit från mitt hjärta. Läkaren som vi träffade var JÄTTE BRA. Bästa hittills som vi har träffat på fosterdiagnostiken. Hon förklarade och berättade allt om vår bebis medans hon gick igenom organ och hela kroppen. Även jag fick en ordentligt koll med moderkaka, navelsträng och urinblåsa. Bebis fick jätte bra värden och hon växer som hon ska.
Blev inte flyttade något datum. Utan vi är beräknad den 18 augusti. På min brors födelsedag :).
 
Dags att rota fram allt rosa som jag har sparat :) 

3 kommentarer:

Maggan sa...

Grattis! Då blir hon ett lejon. Inte helt lätt att tas med. Fråga min man ;)

Evelina sa...

Jiho grattis!!! Fram med allt rosa!!!;)

Gunilla sa...

Grattis o vad roligt att det blir en liten tjej

Kram från Farmor Gunilla O Percy