Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 20 april 2014

Påskafton

Då så har vi haft en mysig påskafton tillsammans med familjen :).
Mycket påskägg, mycket mat och MYCKET godis!!! Vi behöver inte köpa godis på ett år tror jag :).
 
Min prinsessa
 Min lillprins i sin nya keps. Han ser ut som Emil i Lönneberga :).
Mumsig smörgåstårta som Henrik har gjort :).
 Min mormor och morfar
Morfar och farmor
 Efter maten skuttade påskharen runt i trädgården och ploppade ut massa ägg :).
Äggletning för fullt :).
Massa godis till barnen, kläder, leksaker och pyssel :).
 Sen blev det bus i trädgården i det underbara vädret.
Lek med morfar
 Tog en bild på lekstugan oxå. Så här ser det ut just nu. Idag ska fönster komma på plats och förhoppningsvis en dörr :).
 Även jag och Henrik fick påskägg + vår nya vagn :). Zion har provåkt i den :). Är super nöjd!! Lättkörd och så fin :).
Idag blir det en lugn påskdag. Funderar på att dra till IKEA för att handla bord och småstolar till lekstugan. Men vi får se om jag orkar dra iväg :).

Inga kommentarer: