Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

torsdag 24 april 2014

Sista dagen

Nu så har jag bestämt mig! Den 30 maj jobbar jag min sista dag. Sen går jag hem på föräldraledighet och vila. Ska bli skönt för min rygg och höfter. Har ont varje dag när jag går och rör mig, speciellt på kvällarna när man har hållt igång på jobbet. Men först ska jag jobba klart i maj, blir bra det också så jag får göra ett ordentlig avslut innan jag går hem :).
 
Efter middagen idag var vi ute och cykeltränade. Skönt att slippa springa efter Ilona nu när hon kan cykla själv. Men Zion vill oxå sitta på Ilonas cykel när han ser henne cykla. Så det blir väl att cykelträna han oxå ;).
 Glömt att visa dessa sommarskor som Ilona har valt på skopunkten. Nu är vi redo för sommaren. Ska bara hitta nå snygga sandaler till Zion :).

Inga kommentarer: