Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

måndag 28 april 2014

Veckan

Då har vi en kort arbetsvecka framför oss och lite mera ledigt. Skönt!! Det behöver min rygg och höfter. Mycket vila :).
 
Måndag:
Idag var det Zions första utvecklingssamtal. Så roligt och spännande att höra hur han är i gruppen och vad han gör :). Vi fick höra bara massa fina ord om vår lilla prins. Han är omtänksam, visar empati, nyfiken, charmig, glad, har en otrolig utvecklad fin- och grovmotorik och busig :). Mamma är sååå stolt över han :).
Tisdag:
Zion ska till BVC för mätning. Kommer ni håg att för ett halvår sedan när han var på 18 månaders kontrollen, då dom tyckte att hans huvud inte hade växt så mycket? Nu ska vi i alla fall mäta han igen och får se om han har vuxit :). Håll tummarna för det!
Efter jobbet ska vi ta fästingsprutan. Det är dags för dos 3 för Henrik och Ilona. Jag kommer inte att få ta den då jag är gravid. Undra när jag får ta dos 3, eller om jag kommer att få börja om med mina doser? Zion ska ta dos 1.
Sen på eftermiddagen är det stallet för Ilona och hon ska få bjuda på sin avramlingstårta :). Hon längtar!!
Onsdag:
Vi ska fira valborg med våra goa grannar. Grillning ska det bli. Synd bara på att det ska bli sämre väder.
Torsdag:
Henrik ska åka på grabbhelg till stugan och fiska.
Söndag:
Ilonas fotboll börjar. Ska bli spännande att se vad hon tycker om det :).

Inga kommentarer: