Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 15 februari 2015

Det är över

Då så var denna vecka slut. Förra söndagen satt jag och sa till Henrik att jag längtar till nästa söndag för då är allt över. Sen blev veckans början ännu jobbigare än vad jag hade räknat med och fick magsjukan. Men nu så är allt över. Begravningen är klar, även om det finns massa jobb kvar som ska tas reda på så känns det ändå skönt att begravningen är avklarad.
 
Idag flög Maria och Sanna hem till London igen. Vi saknar dom redan och huset känns så tomt. Zion gick runt här hemma och letade efter Sanna fast han kramade och sa Hej då till henne.
 
Busiga kusinerna :).
 Igår på alla hjärtans dag hade jag fixat alla hjärtansdagpresenter till ungarna :).
Jag och Henrik har inte hunnit fira så mycket alla hjärtans dag ännu. Fast vi firar istället den 17 februari för då har vi varit tillsammans i 14 år :).
 
Men nu så kör vi ny vecka och blickar framåt mot nya äventyr. Det är sportlov här i Uppsala. Så lite roliga sportlovsaktiviteter ska vi väl försöka hitta på :).
 
Trevlig söndag!

Inga kommentarer: