Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

fredag 6 februari 2015

Helg och tankar

Då så var det full fart mot helgen :).
 
Ikväll ska Ilona på pyjamasparty, hon är riktigt taggad!!
Imorgon är det kalasdags igen för Ilona. Jag hoppas att jag kan åka till stallet och rida lite. Har varit så mycket varenda helg, men imorgon ska jag försöka ta mig tid att åka :).
Sen mot kvällen ska vi självklart ladda upp för mellomys :).
 
På söndag tänkte vi åka ut till fjällnora för att åka skridskor och lilla vikinga rännet.
 
Alltså en rolig och händelserik helg :).
Om en vecka idag är det begravning, något som vi inte längtar till samtidigt som man vill ha det gjort. Kommer att bli den tyngsta begravningen som jag någonsin har varit på.
Har precis fått klart kläderna som vi ska ha. Eftersom farmor älskar rosa så kommer vi att ha rosa kläder på oss :). Jag, Maria och Ilona kommer att ha rosa klänning och sen har jag köpt rosa slipsar till Henrik och Percy. Super fin matchning :).
 
Ilona kommer att gå på begravningen, men jag är osäker på Zion om han ska gå. Har inte bestämt mig ännu. Prästen tycker att det ska vara barn med och ser det som en naturlig del i livet att barn ska få se glädje och sorg. Vilket jag håller med om, och jag vet att Henrik behöver ha sin barn med sig under begravning samtidigt som jag tycker att Zion inte vet och har koll på vad som har hänt. Svårt beslut att ta, får fundera lite till på hur vi ska göra. Wilda kommer i alla fall inte följa med. Hon ska få vara med mormor och morfar :).

Inga kommentarer: