Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

tisdag 10 februari 2015

Magsjuka

Fy bubblan!!!! Jag har åkt på magsjuka....hatar verkligen att kräkas.
 
Vaknade upp natten till måndag kl.3 av att jag hade ont i magen. Sen var det kört.....
Vet inte om jag har blivit smittad eller något jag har ätit. Käkade på IKEA i söndags. Om det skulle vara det, annars vet jag inte om jag har haft någon kontakt med någon som har haft magsjuka. Ingen vad jag vet i alla fall.
Jaja...låg helt däckad igår i sängen. Som tur vara så stannade Henrik hemma från jobbet för att kunna ta hand om barnen. Skulle aldrig fixa det....Dessutom att amma Wilda tar på ens krafter när man bara är sängliggandes. Idag känner jag mig lite piggare i alla fall, fortfarande ingen matlust. Hoppas på att jag blir helt återställ inför begravningen. Än så länge är det lugnt för barnen och Henrik. Hoppas på att dom klarar sig. Men barnen är hemma från förskola och skola om dom skulle vara smittade
 
Just nu är dom ute i trädgården och leker :).

1 kommentar:

Mamma sa...

Åh Linda vad jobbigt, behövde verkligen inte det där också. Hoppas att du blir frisk snart och att dom andra klarar sig.<3