Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

onsdag 27 maj 2015

Sommaravslutning

På förmiddagen har jag och Wilda varit på sommaravslutning på öppna förskolan. Det bjöds på Astrid Lindgrens sånger. Även alla förskolorna i vårt område var inbjudna. Så Zion var också där med sin avdelning. Men han ville sitta med mig och Wilda och titta. Tycker dom hade gjort det superbra och alla kända sånger var med. Zion älskade när Pippisångerna drog igång :). Och när piraterna kom då var det superduper spännande enligt Zion :).
 
Wilda satt på golvet och tittade på alla barn och lyssnade på musiken
 Efter sången bjöds det på glass. Därefter sa jag och Zion hej då. Då han skulle ta bussen tillbaka till förskolan. Var lite orolig hur han skulle reagera, men av det jag såg så gick det bra och han gick och satt sig hos sin kompisar och fröknar :).
Nu är vi hemma igen och jag ska passa på att vila upp mig inför vårruset ikväll :). Har redan gjort uppvärmningen och gått till Bälinge farm och tillbaka vilket är ca 6km. Så 5km till i kväll så har jag gjort min träning för en vecka framåt ;).

Inga kommentarer: