Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

lördag 9 maj 2015

Stallet, kalas och tårta

Det har varit fullt upp hela dagen :).
På förmiddagen åkte jag till stallet och red på fina Wilson. Gick så jäkla bra och han vart så fin i kroppen. Vi red serpentinbågar med volt i varje båge.
Efter stallet åkte jag hem för att hämta Ilona och skjutsa henne på kalas. Det var Felizias gympakalas :). Ilona tyckte det var roligt fast hon var blyg och försiktig i början då hon inte kände några på kalaset förutom Felizia då. Men hon var mycket nöjd när vi åkte hem :).
Inte det lättaste att ta bilder när det är barn överallt. Men några lyckades jag ta.
Födelsedagsbarnet Felizia och Ilona
 När vi kom hem så ställde jag mig för att fortsätta baka på Zions tårta. Och så här blev den :). Zion är mycket nöjd och det är det viktigaste. Han ville börja äta den på en gång :). Tårtan är fylld med hallonmousse, maräng och choklad, dekorerad med sockerpasta och guldpengar :).
Imorgon laddar vi för 3-års kalas :).

Inga kommentarer: